Friday, February 11, 2022

2022 : Birthday without Mom

 

Terima kasih di atas ucapan daripada rakan2 semua. Alhamdulillah, saya bersyukur di atas ingatan ini. Tahun ini adalah kali pertama saya sambut hari kelahiran saya, tanpa orang yang melahirkan saya. Ibu saya telah kembali ke Rahmatullah pada 9/8/2021. Hari lahir saya tahun 2021, ibu masih ada bersama saya. Tapi tahun ini, dia tiada. Apapun, saya bersyukur kerana saya masih mempunyai keluarga dan rakan2 spt dalam grup ini, yang mengingati hari lahir saya ini. Terima kasih semua. Semoga Allah merahmati sahabat2 semua.

 

Thank you for the birthday greetings, friends. Alhamdulillah, I am grateful for this. This year is the first time I celebrate my birthday, without the person gave birth to me. My mother has returned to Rahmatullah on 9/8/2021. Last year, my birthday in 2021, mom is still with me. But this year, she's gone. However, I am thankful that I still have family and friends like in this group, who remember my birthday. Thank you all. May God bless all of you.

No comments:

Post a Comment